Noviny pro zaměstnance společnosti Siemens Česká Republika
Nechte si posílat aktuální číslo na váš e-mail
26. 10. 2017

Výhodné bankovní služby od Raiffeisen Bank

Společnost Raiffeissen Bank nabízí našim zaměstnancům výhodné ceny bankovních služeb. 

1Počet zobrazení: 901
Užívejte si při zasílání výplaty do Raiffeisenbank výhod eKonta KOMPLET bez paušálu.
 

Co je obsaženo ZDARMA (standardní cena od 129 Kč měsíčně)?

  • Běžný účet až v 19 měnách pod jedním číslem účtu
  • Dvě bezkontaktní debetní karty (elektronická a embosovaná STANDARD nebo GOLD Base) a bezkontaktní nálepka
  • Neomezený počet výběrů debetní kartou z bankomatů všech bank v ČR i v zahraničí
  • Neomezený počet tuzemských plateb zadaných elektronicky
  • Jedna bezhotovostní přijatá nebo odchozí Europlatba/SEPA platba v kalendářním měsíci
  • První výběr na pokladně v kalendářním měsíci Internetové bankovnictví i Mobilní eKonto (smartphone banking)
  • Internetové bankovnictví i Mobilní eKonto (smartphone banking)
  • Odchozí a přijaté platby v EUR nebo CZK z Tatra banky a.s. se sídlem na Slovensku

NAVÍC:

  • Zákaznická linka 24 hodin denně
  • Můžete si vybrat číslo svého účtu
  • Kreditní karty a půjčky za výhodných podmínek
S otevřením eKonta KOMPLET a veškerou administrativou při převedení pravidelných plateb Vám pomůže zaměstnanec Raiffeisenbank a.s. osobně, přímo na Vašem pracovišti.

 

Kontakt:

www.rb.cz

Vojtěch Brožík
Company Sales Relationship Manager
Mobile: +420 702 122 852
Tel.: +420 234 401 939

 

Jak uplatnit slevu/ podmínky nákupu:

V případě zájmu o tuto nabídku kontaktujte výše uvedenou osobu.
 

Aktuální leták 2018[531.44 kB]

Diskuze k článku

Vaše komentáře

Ingrid Rašková, 20.07.2018 15:42 Odpovědět
Dobrý deň, ponuka Raiffeisen Bank KOMPLET pre zamestnancov vypadá úúúúžasne a mňa okamžite zaujala. Moje rozhodnutie založiť si účet bolo konečné a tak som učinila svoj prvý krok. Áno účet mám, ale... keby som sa mala znova rozhodnúť, tak si to poriadne rozmyslím. Banka inšpirovaná klientom mi až tak výstižné nepripadá. V skratke sumarizujem moje cca 1a 1/2ročné skúsenosti s bankou. 1. S otevřením eKonta KOMPLET a veškerou administrativou při převedení pravidelných plateb Vám pomůže zaměstnanec Raiffeisenbank a.s. osobně, přímo na Vašem pracovišti. - toto by som okamžite zmazala! Bohužiaľ toto je veľmi zavádzajúca informácia. Jediné, čo prebehlo na mojom pracovisku, bolo založenie účtu. Všetko ostatné som si musela vykomunikovať sama. Vyzdvihnutie debetnej karty prebehlo omylom tak, že som si ju šla vyzdvihnúť na pobočku a tam mi povedali, že bola zaslaná na moju adresu domov. (komunikácia na pobočke hrozné, niekoľko minút si ma tam nikto nevšímal aj napriek tomu, že tam bola pani za prepážkou; asi som jej nebola sympatická, pretože to bolo rozhodne cítiť potom, čo som sa s ňou bavila, bola neochotná a strašne unavená....) Banke som o tom písala a veľmi sa mi ospravedlňovala a sľubovali nápravné opatrenia. Takže potom to bežalo v poriadku, až kým som sa nedozvedela od kolegy v práci, že mám k môjmu účtu možnosť zobstarať si kreditnú kartu - tzv. cash back, ktorej využitie je veľmi výhodné. Tak som začala zisťovať informácie. Prvé kroky smerovali na internet banking a potom som použila kontaktný telefón priamo na pracovníčku v banke. Bohužiaľ ona sa vraj k mojim údajom nedostane a doporučila mi, aby som prišla na pobočku do Ostravy. No aby som si kvôli tomu plánovala cestu 60 km, tak na to prosím zabudnite. Bolo mi na začiatku povedané, že za klientom príde RB osobne. Nuž tak mi doporučila kontaktovať infolinku. Super, vravím si, tak k čomu mi je zamestnanec priamo z banky, keď sa musím baviť s operátorom na call centre. Tak som si povedala, že si počkám na návševu RB u nás v závode, veď plánovali akciu "Dorazte na ranní kávu s Raiffeisen bank". Aké bolo moje prekvapenie, keď mi nevedeli poradiť k dotazu ku kreditnej karte. Vlastne bolo to z časového hľadiska, pretože rozdávali kávu a na ostatné nebol čas. Tak si pani zapísala môj kontakt so slovami, že ho predá zodpovednej osobe a tá ma bude kontaktovať. No keby som čakala, že mi zavolá, tak čakám do dnes! Pred cca mesiacom som sa konečne dopracovala k tomu, že som komunikovala s niekým z infolinky a dozvedela sa o výhodách kreditnej karty a rozhodla sa o ňu požiadať. Všetko šlo ako po masle, akurát sme žiadosť uložili, že si prečítam podmienky neskôr v kľude a potom žiadosť odošlem. Na moje prekvapenie, banner na internet bankingu zmizol a rozpracovanú žiadosť som už nenašla. Takže znova telefonát na infolinku. Znova iný človek, znova celé kolečko vysvetľovania, čo vlastne chcem. Super, tak sme sa dopracovali k tomu, že sme spoločne nastavili T-PIN! Žiadosť sa našla ale musela sa znova aktivovať. O aktivácii som mala byť upozornená sms-kou. No myslíte, že mi prišla? nie neprišla. Tak som sa "náhodou" pozrela do I-bankingu a hurá banner tam bol. Tak som konečne doklepla žiadosť, ale musela som robiť všetko úplne od začiatku. Žiadosť o kreditnú kartu som zaslala ale nikde na internetbankingu nebolo vidieť, žeby bola v spracovaní. Proste nevidela som nič, že sa niečo deje. Volám znova na známú infolinku. Ani ma neprekvapilo, že zase nový hlas, ktorému vysvetľujem, čo chcem. Hlas potvrdzuje, že áno žiadosť už tam je ale doručenie kreditnej karty už do dovolenky nestihmeme. .... a to som začala prípad riešiť cca pred mesiacom, aby sme všetko pekne stihli. Super, pani zmenila dodaciu adresu a vraj takto to stihneme a nemám sa čoho obávať. Dnes deň x-tý, pípla smska, ktorá negovala všetko, čo bolo sľúbené a karta dorazí na pôvodnú adresu. Tým pádom s oneskorením. Volám "milovanú" infolinku, aké moje prekvapenie zase nový hlas. Preboha, koľko ľudí, toľko chutí a on ma utvrdzuje, že bohužiaľ nič z toho, čo som si tak pekne naplánovala nebude a kreditná karta do dovolenky včas nedorazí. Dôvod pre ktorý som si ju chcela zriadiť - tzn. poistenie krádeže - už je irelevantný, pretože na dovolenku musím zobrať debetnú kartu! Milá Raiffeisen bank. Myslím, že keby ste sa nechali inšpirovať klientom, tak by klient už na začiatku dostal plnohodnotné informácie a nie od kolegov, ktorí mali šťastie na poradcu z banky a im sa dostalo toho viacej. Bohužiaľ so službami banky nie som ani trochu spokojná a spôsob odkazovania z jedného na druhého v mojom prípade dôveru vo vašu banku úplne zlikvidoval. ... no a ďalšie moje prekvapenie, prečo má môj kolega osobného bankéra a ja nie???

Z jakého kanálu se nejčastěji dozvídáte, na čem pracují kolegové z jednotlivých oddělení, divizí či výrobních závodů?

Archiv anket

Nejčtenější

archiv
Nepotřebujeme řešit palčivější problémy než zavádění konceptu chytrých měst?
Nepotřebujeme řešit palčivější problémy než...
PÉČE O ZDRAVÍ S BENEFITEM PLUS ... Dovolená s Benefitem Plus
PÉČE O ZDRAVÍ S BENEFITEM PLUS ... Dovolená s...
Jak jsme letos dobrovolničili
Jak jsme letos dobrovolničili
Siemens Trutnov slavil 25 let a spouští novou výrobu
Siemens Trutnov slavil 25 let a spouští novou...
Laboratoř pro chytrá města
Laboratoř pro chytrá města
Zlaté české ručičky: Co dalšího jste upcyklovali?
Zlaté české ručičky: Co dalšího jste upcyklovali?

Podkategorie

Štítky

Vítejte na portále Siemens Report Online, webové verzi novin společnosti Siemens Česká republika.

Pro využívání internetové stránky Siemens Report Online je nutné se seznámit s Podmínkami užívání a Souhlasem se zpracováním osobních údajů a poté zaškrtnout souhlas.

Tímto souhlasem akceptujete Podmínky užívání a účel zpracování vašich osobních údajů a bude vám na základě toho umožněn přístup k veškerému obsahu internetových stránek.

Pro vstup je nutné zaškrtnout oba souhlasy.

Opustit web